Nytt kök!

Äntligen är den på plats! Vår fina bänkskiva som legat alldeles för länge i garaget. När jag i förrgår fick veta att hantverkarna skulle komma idag blev det akut besök på IKEA igår där vi köpte ny diskho plus induktionshäll. Lika bra att byta allt som inte fungerat klockrent. Och fint blev det 😍. Som ett nytt kök. Bänkskivan kommer från Electrolux Home.


Annars har det varit en mörk dag på många håll. Vi var nog alla chockade att vakna upp till nyheten att USAs nästa president är Donald Trump. Orden ”president” och ”Donald Trump” hör inte ens hemma i samma mening om du frågar mig. Jag kommer ihåg att jag skrattade lite ironiskt när han annonserade sin kandidatur inom partiet, jag smålog lite ironiskt nedlåtande när partiet valde honom till presidentkandidat. Idag ler jag inte. Världens värsta farhågor har slagit in. Tack och godnatt säger jag bara.

Lämna en kommentar