Hösttröjor, ja tack!

Vad stolt jag är över oss! Jag och sambon fick så himla mycket bra gjort igår kväll. Städade hela huset, tvättade, lagade mat, planerade Ullaredsresa och sen damp vi ner i soffan när lillan somnat. Eller jag gjorde det, sambon landade framför xboxen. Det är gött att vara effektiv, stötta varandra och göra det som måste göras trots att båda är trötta.

Hösten innebär ju en helt ny garderobmöjlighet, inte bara för familjens små. Jag är sjukt sugen på att handla lite nya mysiga hösttröjor att burra in mig i under hösten. Lindex har senaste åren seglat upp som en favoritbutik när jag inte handlar på nätet. Priserna är ligger på en bra nivå, kläderna håller bra kvalitet och snittet är stilrent. All my favorite things :).

lindex-kollage-hosttrojor

En reaktion på ”Hösttröjor, ja tack!

Lämna en kommentar