Varmt till mor och dotter

Vintern verkar vara på väg säger väderleken i alla fall. Och alla som rusar i panik för att sätta på vinterdäcken. Själv tvättade jag min vinterjacka i helgen så att den är redo. Vintertiden dök också upp i söndags och förlängde dagen hur mycket som helst (kändes det som i alla fall). Med förkylning i kroppen somnade både jag, sambon och dottern tidigare än vanligt med andra ord. Och dottern vaknade extra tidigt igår morse…

Förra veckan passade jag på att beställa lite varmare tröjor till dottern, nya byxor till mig och nu har jag börjat titta efter mer. Som tidigare nämnts har jag hittat riktigt fina stickade tröjor i Lindex höstkollektion. Dottern blev glad över sin tröja från H&M. ”Batman!” ropade hon överlyckligt när hon öppnade paketet. Själv har jag fastnat för den mer klassiska modellen tjock tröja från VILA.

kollage-hostklader.png

Lämna en kommentar